Informace o mně

Od fotbalu jsem se k posilování dostal přes svého kamaráda, který mi ukázal jak v posilovně cvičit.

Posilování mi postupně přineslo jasné výhody: na rozdíl od fotbalu jsem se vyhnul zraněním; moje úsilí podporované radami kamaráda brzy přineslo viditelnou změnu vzhledu.

Po delší době jsem dosáhl změnou životního stylu k lepšímu zdravotnímu stavu, životnímu rytmu, psychickému odreagování a kvalitnější stravě.

Vzhled na začátku a v současnosti po tréninku

Obtížné začátky

Nejtěžší pro mne bylo nastartovat a vydržet pravidelná cvičení. Ze začátku mne také odrazovala zdánlivá složitost posilovacích strojů a stereotypní, opakující se, cviky.

Z vlastní zkušenosti vím, že není nic lepšího, když poradí a pomůže s motivací někdo zkušenější, komu můžete důvěřovat.

Jirka Hruška ukazuje záda pohodlnosti a cvičí

Co mi cvičení dává

Posilování je mi už 5 let koníčkem a životní náplní, která mi pomáhá jak fyzicky, tak i psychicky zvládat každodenní nasazení v náročné práci, ve které je vynikající zdravotní stav spolehlivou jistotou. 

Jednoduše řečeno: Cítím se fit a plný energie.

Jirka Postava 2014

CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?

Stačí mi zavolat na 607 243 117 nebo napsat! Rád zodpovím Vaše dotazy.

Proč jsem trenérem

Začal jsem o tom uvažovat asi po třech letech posilování, kdy mě kamarád požádal, jestli by si se mnou nemohl jít někdy zacvičit. Samozřejmě jsem souhlasil, protože i cvičení jde lépe a je veselejší, když máte parťáka.

V té době jsem se ale ještě necítil dostatečně zkušený pro absolvování trenérského kurzu.

K tomu jsem se dostal až po pěti letech cvičení.
V té době jsem měl dostatek zkušeností a byl jsem při cvičení v posilovně plně samostatný.

Také jsem si uvědomoval, jak se při jednotlivých cvicích zapojují konkrétní svaly a dokázal jsem to efektivně využívat. 

Zvolil jsem kurz v trenérské škole Petra Stacha, mistra Evropy, který byl sice dražší a musel jsem za ním jezdit až do Prahy, ale v žádném případě toho nelituji.

Osvědčení z kurzů ve fotogalerii na mé facebookové stránce.

Informace o mně
(PDF ke stažení 2 MB)


Můj cvičební režim

Základ je:

  • 5krát týdně do posilovny tzv. “tahat železo”
     
  • 2krát týdně se přímo zaměřuji na tzv. aerobní činnost - vypotit se na pásu nebo rychlá chůze na pásu "do kopce".

Schéma 5+2 dodržuji už poměrně dlouho a vyhovuje mi. Samozřejmě nemyslím jen na posilovaní, ale hledím si i kvalitní regenerace: ať už v zimě v sauně nebo teď v létě u vody na sluníčku.

Cvičební režim Jirka Hruška osobní fitness trenér

Výživa je důležitá

Obecně se tvrdí, že posilování je 20%, regenerace dalších 20% a výživa 60% úspěchů v cvičení.

Zdravá a pestrá strava významně ovlivňuje fungování metabolismu a dodává tělu další energii, kterou můžete využít v běžném životě.

Jirka Hruška cvičení s činkou

Aktuality a fotky

Najdete také na mé Facebookové stránce www.facebook.com/trenerhruska